19 lutego 2017

Usługi

Strategia marketingowa i produktowa

Strategia stanowi punkt wyjścia do implementacji działań, które pozwolą osiągnąć zamierzone cele biznesowe.

Opracowujemy strategie skorelowane z oczekiwaniami grupy docelowej firmy. Wychodzimy od celów biznesowych klientów. Definiujemy unikalne korzyści i kluczowe kompetencje. Dobieramy optymalne narzędzia do skutecznej i efektywnej komunikacji z odbiorcami firmy czy marki. Analizujemy i planujemy takie działania, które przyniosą firmie największe korzyści i pozwolą wyeliminować ryzyko. Wprowadzaniu produktu na rynek towarzyszą skojarzenia wpływające na percepcję marki oraz na decyzje zakupowe konsumentów.

Dlatego tak ważna jest odpowiednio przygotowana strategia, która minimalizuje ryzyko związane z wejściem na nowy rynek. Wiemy, jak ważne są intensywne działania promocyjne o charakterze informacyjnym podczas wprowadzania produktu na rynek. Dlatego starannie przygotowujemy strategię wskazującą działania, za pomocą których zostaną zrealizowane wyznaczone cele. Dokonujemy charakterystyki produktu oraz definiujemy punkty wyróżnienia. Ustalamy rynek docelowy, otoczenie konkurencyjne, politykę cenową i kanały dystrybucji. Na tej podstawie wybieramy narzędzia marketingowe, ustalamy budżet i harmonogram.

 

Kampanie reklamowe 

Tworzymy kreacje reklamowe oparte na unikatowej idei, dobieramy narzędzia i media, realizujemy działania promocyjne i raportujemy osiągnięte wyniki. 

Wspieramy budowę wizerunku i biznesu  doradzając optymalne rozwiązania. Analizujemy kluczowe informacje na temat grup docelowych. Określamy kierunek działań i sposób komunikacji odpowiadające specyfice firmy, marki czy produktu. Proponujemy efektywne rozwiązania, które pomogą firmie zaistnieć w sieci, zmienić wizerunek lub wypromować usługi i produkty.

 

Identyfikacja wizualna

Projektujemy nowoczesną identyfikacje wizualną wyróżniającą firmę lub produkt spośród konkurencyjnych marek.

Wiemy, jak ważna jest strona wizualna podczas dokonywania decyzji zakupowych przez nabywców i nawiązywania relacji biznesowych. Dlatego projektowane przez nas materiały marketingowe zawsze są dopasowane do preferencji grupy odbiorców oraz zgodne z najnowszymi trendami.

Tworzymy tożsamość wizualną firmy za pomocą takich elementów, jak nazwa, logo, kolorystyka odzwierciedlona w kolorach floty, wystroju wnętrz, odzieży, stoiska ekspozycyjnego, papeterii firmowej, materiałów promocyjnych, a także serwisu internetowego. Całość składa się na obraz firmy i stanowi podstawę do budowy wizerunku przedsiębiorstwa

Wyrazista identyfikacja wizualna przekłada się na wzrost pozytywnych relacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, jak również zysk finansowy. Tworzymy systemy identyfikacji wizualnej, które służą zwiększeniu rozpoznawalności firm/marek/produktów na rynku i wpływają na pozycję rynkową przedsiębiorstwa.

 

Systemy identyfikacji wizualnej // księga znaku //  komunikacja wizualna // logo 

 

 

Zarządzanie drukiem

Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania procesem druku obejmującego projektowanie, produkcje i dostawę materiałów reklamowych.

Fachowa wiedza i doświadczenie naszych doradców oraz kompleksowość obsługi gwarantuje wybór najlepszych efek¬tywnych rozwiązań, integrację wszystkich poligraficznych procesów, obniżenie kosztów produkcji i ograniczenie ryzyka.

Zapewniamy wysokiej jakości usługi poligraficzne, indywidualne doradztwo na każdym etapie: od projektu, poprzez produkcję, wybór technologii i materiałów, po planowanie wydatków. Kontrola pracowników z wieloletnim doświadczeniem nad etapem produkcji pozwala zredukować ryzyko wystąpienia błędów. Dopasowanie do potrzeb i charakteru działalności klienta pozwala na wzrost efektywności procesu poligraficznego. Koordynacja wszystkich działań daje nam możliwość zoptymalizowania organizacji druku.

Dzięki naszym relacjom z najlepszymi dostawcami usług poligraficznych oferujemy Klientom produkcje dowolnych materiałów reklamowych i poligraficznych na bardzo korzystnych warunkach. Współpraca z wieloma drukarniami i wysoko wyspecjalizowanymi firmami pozwala nam zoptymalizować proces produkcyjny i dopasować jakość, ceny i terminy dostaw w zależności od specyfikacji zamówienia oraz celów produkcyjnych.

 

DTP (skład i korekta publikacji) // Czasopisma i książki // Grafika wydawnicza i okazjonalna // Materiały konferencyjne i szkoleniowe // Materiały informacyjne i reklamowe // Katalogi firmowe i produktowe